Goście wprost z lat XX., klimatyczne wnętrza hotelu Monopol i zagadka kryminalna na miarę Sherlocka Holmesa, z kawą w roli głównej? To wszystko brzmi wręcz nierealnie, tak samo jak podróż w czasie, w którą zabrała nas marka Nespresso 23 kwietnia podczas otwarcia pierwszego wrocławskiego butiku.
Jest to czwarty lokal marki w Polsce – otwarty w stylizowanym wnętrzu pasażu handlowego hotelu Monopol. Na powierzchni 180 metrów kwadratowych mieści się kilka stref – galeria maszyn, kolekcja akcesoriów, kącik recyklingu, część degustacyjna oraz sprzedażowa. W strefie degustacyjnej możemy spróbować (bezpłatnie) kilku rodzajów kawy, które oferuje marka Nespresso. Idea, która przyświeca marce, to umożliwienie klientom przygotowanie kawy na doskonałym poziomie, która smakuje jak najlepsza kawa z kawiarni.
Ciekawą częścią butiku jest kącik recyclingu. Wszystkie kapsułki, w których sprzedawana jest kawa Nespresso mogą zostać ponownie wykorzystane. Klienci mogą w każdej chwili przynieść zużyte opakowania i oddać do recyclingu. Więcej informacji o „drugim życiu”, które Nespresso daje swoim kapsułkom, można znaleźć w filmie wyprodukowanym przez markę.
A jak wyglądało samo otwarciu butiku Nespresso we Wrocławiu?
Zaczęło się od… podróży w czasie. Jegomościa z fajką, w charakterystycznej czapce najsłynniejszego detektywa świata goście rozpoznali od pierwszych sekund. Sherlock Holmes zabrał ich w do świata lat XX. i zaangażował do rozwiązania najtrudniejszej zagadki kryminalnej wszechczasów – „Zagadki zaginionej kawy”. Zdrada, miłość, mezalians, pasja, namiętność, złość, kłamstwo i intryga – emocje sięgnęły zenitu. Na szczęście zagadkę udało się rozwiązać, dzięki czemu mogła rozpocząć się oficjalna część otwarcia butiku. Otwarcia (i przecięcia gigantycznej kokardy) dokonali: Jean-Marc Duvoisin, dyrektor generalny Nespresso na świecie i Michał Proszewski, Country Business Manager Nespresso w Polsce.
Podczas otwarcia goście mieli okazję spróbować 3 rodzajów kaw smakowych, czyli malinowej kawy mrożonej, kokosowego cappuccino i latte hot spicy, a także wyśmienitych drinków również z użyciem kawy. Po degustacji i wrażeniach z tamtego popołudnia można wyciągnąć tylko jeden wniosek – Nespresso doskonale łączy jakość, celebrowanie chwili, doskonały smak i przytulną atmosferę w doskonałym wnętrzu pasażu handlowego Hotelu Monopol.
Tekst: Olga Płaza – olgaplaza.pl
Zdjęcia: Żaneta Hajnowska – cupcakefactory.pl, materiały prasowe Nespresso